Καλώς ήρθατε στο Nordix!
Παρακαλούμε πριν εγγραφείτε σε κάποιο από τα ταξίδια που παρέχει η εταιρία μας, να διαβάσετε προσεκτικά τους παρακάτω Γενικούς Όρους Συμμετοχής.
ΤΑΞΙΔΙΑ – ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Διαβάστε προσεχτικά τους κατωτέρω αναφερόμενους γενικούς όρους συμμετοχής στις οργανωμένες εκδρομές του γραφείου μας βάσει του Προεδρικού Διατάγματος 7/2018, κατ’ εφαρμογή της Οδηγίας EE 2015/2302.Η καθ’ οποιονδήποτε τρόπο δήλωση συμμετοχής σας σε οργανωμένη εκδρομή σημαίνει την ταυτόχρονη αποδοχή των κατωτέρω γενικών όρων συμμετοχής.
ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Για την διοργάνωση των ταξιδιών του, το γραφείο χρησιμοποιεί αεροπορικές και άλλες μεταφορικές εταιρίες, ξενοδοχεία,τοπικά ταξιδιωτικά γραφεία και άλλους φορείς στους οποίους δεν έχει άμεσο έλεγχο. Το γραφείο δεν έχει δικά του αεροπλάνα, ξενοδοχεία ή γραφεία ταξιδίων για να θεωρείται υπεύθυνο για την σωστή ή μη λειτουργία τους. Ο ρόλος του είναι καθαρά μεσολαβητικός για την παροχή υπηρεσιών προς τους πελάτες του, για αυτό και οι ευθύνες του εντοπίζονται μόνο σε περιπτώσεις παραλείψεων ή οργανωτικών αδυναμιών. Το γραφείο δεν κάνει κατάχρηση των ελαφρυντικών που συνεπάγεται ο μεσολαβητικός του ρόλος και καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των πελατών του. Δεν είναι, ωστόσο, ούτε δυνατό ούτε δίκαιο να θεωρηθεί υπεύθυνο για ανωμαλίες που δεν είναι σε θέση να ελέγξει ή να προβλέψει, όπως: αλλαγές, καθυστερήσεις ή ακυρώσεις προγραμματισμένων δρομολογίων κάθε μορφής. Οι προβλεπόμενες αεροπορικές εταιρίες και ώρες αναχωρήσεων στις περιγραφές των εκδρομών, έχουν βασιστεί στα προγραμματισμένα -δημοσιευμένα δρομολόγια που ίσχυαν κατά την έκδοση του προγράμματος.
• Ατυχήματα, ή ασθένειες, ή δυσάρεστες οργανικές επιπτώσεις από κλιματολογικές συνθήκες, αδυναμία προσαρμογής σε διαφορετικές χρονικές ζώνες (jet lag), υψόμετρο, επιδημίες, τροφικές δηλητηριάσεις ή ανεπαρκείς συνθήκες καθαριότητος.
• Οποιεσδήποτε δυσχέρειες που μπορεί να προκληθούν από απρόβλεπτες καταστάσεις, όπως δυσμενείς καιρικές συνθήκες,απεργίες, πραξικοπήματα, πολέμους, αεροπειρατείες, πυρκαγιές σεισμούς, πλημμύρες και οποιαδήποτε άλλη ανάγκη ή κατάσταση ανωτέρας βίας.
• Φθορά, απώλεια ή κλοπή αποσκευών, προσωπικών αντικειμένων ή ταξιδιωτικών εγγράφων και οποιαδήποτε συνέπεια από εγκληματική ή άλλη αξιόποινη πράξη.
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ – ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ
Όλα τα χρησιμοποιούμενα από το γραφείο καταλύματα έχουν τη νόμιμη και εν ισχύ άδεια λειτουργίας που απαιτείται για τις αρμόδιες αρχές του κράτους υποδοχής. Η επιλογή τους γίνεται με κριτήρια την θέση τους και τις υπηρεσίες που προσφέρουν σε συνδυασμό με την καλύτερη δυνατή τιμή ανάλογα με την κατηγορία τους, όπως αυτή αναφέρεται στην περιγραφή κάθε εκδρομής. Τα δωμάτια των περισσότερων ανά τον κόσμο ξενοδοχεία έχουν μελετηθεί για να φιλοξενούν δύο κλίνες. Ως εκ τούτου, τα τρίκλινα είναι στην πραγματικότητα δίκλινα με μία επιπλέον κλίνη. Τα δωμάτια είναι στην διάθεση των ενοίκων ως τις 12.00 την ημέρα αναχώρησης. Το γραφείο βέβαια καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να παρατείνει το όριο παραμονής ώστε να εξυπηρετηθούν οι εκδρομείς που αναχωρούν με βραδινή πτήση.
ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
Επειδή στο οργανωμένο ταξίδι συμμετέχουν συνήθως και άλλα άτομα, η συμμετοχή σε αυτό προϋποθέτει ανάλογη κοινωνική συμπεριφορά και κατανόηση απέναντι στους συνταξιδιώτες και τους παράγοντες πραγματοποίησής του. Για τον λόγο αυτόν είναι απαραίτητη η απόλυτη συμμόρφωση των πελατών προς το πρόγραμμα του ταξιδιού και τις υποδείξεις των συνοδών ή ξεναγών και η έγκαιρη προσέλευσή τους στους τόπους συγκέντρωσης για τις διάφορες παροχές του προγράμματος (πτήσεις, μεταφορές, ξεναγήσεις, εκδρομές, γεύματα κλπ.).Η καθυστέρηση και ασυνέπεια του πελάτη έχει σαν αποτέλεσμα την απώλεια της πτήσης, εκδρομής, μετακίνησης ή άλλης υπηρεσίας, χωρίς δικαίωμα επιστροφής χρημάτων για την υπηρεσία που έχασε. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης θα πρέπει να επανασυνδεθεί με την ομάδα με δική του ευθύνη και έξοδα. Η έλλειψη συνέπειας, εκτός των άλλων προβλημάτων που δημιουργεί, δίνει το δικαίωμα στο συνοδό να αγνοήσει τον αδιάφορο πελάτη και στη NORDIX AE να αρνηθεί οποιαδήποτε αποζημίωση για υπηρεσίες που δεν του δόθηκαν.Οι συμμετέχοντες στα οργανωμένα ταξίδια είναι επίσης αποκλειστικά υπεύθυνοι για την έγκαιρη εξασφάλιση και διαφύλαξη των απαραίτητων ταξιδιωτικών εγγράφων καθώς και για τη γνησιότητα των δηλώσεών τους στις ελληνικές ή ξένες νομισματικές και τελωνειακές αρχές.Στα αεροδρόμια θα πρέπει να βρίσκεστε δύο (2) ώρες πριν την αναχώρησή σας. Αν δεν προβλέπεται συνοδός στο ταξίδι,πρέπει να επιβεβαιώνετε τις επόμενες πτήσεις σας με την αεροπορική εταιρεία και να βεβαιώνεστε από ποιο αεροδρόμιο και σταθμό (terminal) αναχωρεί η πτήση σας. Οι πελάτες από άλλες περιοχές πρέπει να φθάνουν πολύ νωρίτερα, κατά προτίμηση την προηγούμενη ημέρα, στον τόπο αναχώρησης του ταξιδιού, προκειμένου να μην επηρεάζονται από τυχόν καθυστέρηση ή και απεργία των τοπικών μέσων μεταφοράς. Τυχόν απώλεια του μέσου μεταφοράς του οργανωμένου ταξιδιού από τέτοια καθυστέρηση συνεπάγεται την απώλεια του συνόλου του ταξιδιού, στην περίπτωση που δεν είναι εφικτή η επανασύνδεση με την υπόλοιπη ομάδα, χωρίς δικαίωμα επιστροφής χρημάτων.
Η NORDIX AE ουδεμία ευθύνη φέρει σε περίπτωση που ο ταξιδιώτης αντιμετωπίσει ποινική δίωξη, κλήση για παράσταση ενώπιον αρχής, σύλληψη, απαγόρευση εισόδου ή εξόδου ή άλλη ακύρωση από τις εθνικές αρχές. Δεν μπορείτε να κάνετε καμία τροποποίηση στο ταξίδι σας, ούτε και αλλαγή ξενοδοχείου όταν το ταξίδι είναι εν εξελίξει. Διακοπή του ταξιδιού, για οποιονδήποτε – σπουδαίο ή μη – λόγο, δεν είναι επιτρεπτή. Η NORDIX AE σε καμιά περίπτωση δεν επιστρέφει τα καταβληθέντα ποσά, τα δε έξοδα που προκύπτουν από τυχόν διακοπή του ταξιδιού (εισιτήρια επιστροφής κλπ.) βαρύνουν αποκλειστικά τον ταξιδιώτη.Υποχρέωση των ταξιδιωτών είναι να μελετήσουν λεπτομερώς το πρόγραμμα της εκδρομής και τους όρους συμμετοχής. Εάν ο ταξιδιώτης έχει κάποια ειδική επιθυμία (π.χ. κάποια τροφική αλλεργία, χορτοφαγικό γεύμα, επιθυμεί άλλο τύπο δωματίου αντί του στάνταρ κλπ.) οφείλει να ενημερώσει με την εγγραφή του, η NORDIX AE θα προσπαθήσει να τον ικανοποιήσει, δεν μπορεί όμως να εγγυηθεί την ικανοποίηση της ειδικής επιθυμίας.Σε περίπτωση που ο πελάτης διακόψει το ταξίδι του με δική του απόφαση και αποχωριστεί από την ομάδα, ακόμη και για λόγο ανωτέρας βίας, δεν δικαιούται καμία περαιτέρω υπηρεσία ή αποζημίωση και η ευθύνη και τα έξοδα οποιασδήποτε μετακίνησής του εκτός ομάδας βαρύνουν τον ίδιο.Κατά τον ίδιο τρόπο, η NORDIX AE δεν φέρει ευθύνη για υπηρεσίες του οργανωμένου ταξιδιού, οι οποίες δεν παρασχέθηκαν στον πελάτη από δική του αμέλεια ή ευθύνη ή λόγω ασθένειάς του. Πριν την αναχώρησή σας από το ξενοδοχείο ή το κατάλυμά σας να μεριμνάτε έγκαιρα για την εξόφληση τυχόν προσωπικών λογαριασμών (από τηλεφωνήματα, ποτά, κλπ.).Σε περίπτωση που ο πελάτης κωλύεται να συμμετάσχει στο οργανωμένο ταξίδι στο οποίο έχει κρατήσει θέση, μπορεί να εκχωρήσει την κράτησή του σε άλλο άτομο, το οποίο πληροί τις προϋποθέσεις συμμετοχής στο συγκεκριμένο ταξίδι, το αργότερο 15 εργάσιμες ημέρες πριν την αναχώρηση και πάντα σε συνεννόηση με το γραφείο. Η δε συνεπαγόμενη υποχρεωτική ακύρωση της κράτησης θα γίνεται σύμφωνα με τους προβλεπόμενους στο παρόν όρους ακύρωσης.Οι πελάτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας (άτομα τρίτης ηλικίας, έγκυοι, άτομα με προβλήματα κινητικότητας), θα πρέπει να ενημερώνουν σχετικά την NORDIX AE και να λαμβάνουν την σύμφωνη γνώμη του γιατρού τους για να ταξιδέψουν.Σε περίπτωση που αν και εν γνώσει του προβλήματος υγείας που αντιμετωπίζουν δηλώσουν συμμετοχή σε οργανωμένο ταξίδι και δεν έχουν ενημερώσει για το υφιστάμενο πρόβλημα υγείας τους, η NORDIX AE δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε επιπλοκή στο ταξίδι εκ του λόγου αυτού.Η NORDIX AE δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για αρρώστια, τραυματισμό, απώλεια ζωής, ατύχημα ή άλλο έκτακτο περιστατικό υγείας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Σε περίπτωση επέλευσης ενός τέτοιου συμβάντος η NORDIX AE θα συμπαρασταθεί στον παθόντα κατά το μέτρο του δυνατού, δεν υπέχει όμως υποχρέωση κάλυψης κανενός σχετικού εξόδου. Επειδή δε η εκδρομή των υπολοίπων ταξιδιωτών θα πρέπει να συνεχιστεί κανονικά, οι υπεύθυνοι της NORDIX AE στην περιοχή (αρχηγοί,συνοδοί, αντιπρόσωποι κλπ.) δεν δύνανται να παραμένουν πέραν των εύλογων ορίων, όπως αυτά επιβάλλονται και καθορίζονται από την αναγκαιότητα ομαλής συνέχισης του προγράμματος των υπολοίπων μελών της ομάδας, μαζί με τον παθόντα κατά την περίθαλψη, νοσηλεία κλπ., αυτού.Ο πελάτης υποχρεούται να διαμαρτυρηθεί γραπτώς και εντός προθεσμίας δέκα ημερών από την επιστροφή της εκδρομής για τυχόν παραλείψεις και πλημμελή εκτέλεση αυτής. Σε επιστολές παραπόνων που θα αποσταλούν μετά το πέρας της ανωτέρω προθεσμίας, το γραφείο διατηρεί το δικαίωμα να μην απαντήσει.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Το γραφείο έχει συνάψει ασφαλιστήριο συμβόλαιο αστικής επαγγελματικής ευθύνης, που καλύπτει τυχόν αξιώσεις πελατών οι οποίες προέρχονται από τη μη εκτέλεση, ή την πλημμελή εκτέλεση της εκδρομής καθώς επίσης καλύπτει και σε περίπτωση αφερεγγυότητας ή πτώχευσης και την υποχρέωση επιστροφής των καταβληθέντων καθώς και τον επαναπατρισμό των εκδρομέων. Τα ομαδικά πακέτα εκδρομών περιλαμβάνουν ταξιδιωτική ασφάλεια για όλους τους συμμετέχοντες (εκτός αν διαφορετικά αναφέρεται) .Δυνατότητα ταξιδιωτικής ασφάλισης με πλήρη κάλυψη με επιβάρυνση, ανάλογα με την διάρκεια του εκάστοτε ταξιδιού.
ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ
Για να είναι έγκυρη οποιαδήποτε κράτηση θέσης πρέπει να συνοδεύεται από προκαταβολή ίση με το 30% της τιμής της συμμετοχής για κάθε θέση, εκτός αν διαφορετικά αναφέρεται στο εκάστοτε πρόγραμμα. Τηλεφωνικές ή άλλου είδους κρατήσεις όπου δεν επικυρώνονται με πληρωμή της ανάλογης προκαταβολής δεν υποχρεώνουν το γραφείο να δεσμεύει θέσεις. Οι κρατήσεις γίνονται με την έκδοση του προγράμματος και μέσα στην καθορισμένη για κάθε ταξίδι προθεσμία εγγραφής. Ωστόσο, δεν υποχρεώνει το γραφείο να εξασφαλίσει θέση στον ενδιαφερόμενο, αν στο μεταξύ έχουν εξαντληθεί οι προσφερόμενες θέσεις. Η εξόφληση του υπολοίπου γίνεται προκαταβολικά όχι αργότερα από 20 μέρες πριν την έναρξη του ταξιδιού. Στην διάρκεια του ταξιδιού υπολογίζονται και οι ημέρες αναχώρησης και άφιξης.
ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ
Για την εξασφάλιση ξενοδοχείων και άλλων απαραίτητων υπηρεσιών το γραφείο προπληρώνει σημαντικά ποσά αρκετούς μήνες πριν την πραγματοποίηση των ταξιδιών που έχει προγραμματίσει και δεσμεύεται σε συγκεκριμένες υποχρεώσεις αποζημίωσης σε περίπτωση ολικής ή μερικής ακύρωσης. Για αυτό και είναι με τη σειρά του υποχρεωμένο να παρακρατήσει ολόκληρη την προκαταβολή ή να ζητήσει συμπληρωματική πληρωμή σε περίπτωση άκαιρης ακύρωσης. Δεν γίνεται δεκτή οποιαδήποτε ακύρωση μέσα στις τελευταίες 20 μέρες που προηγούνται της έναρξης του ταξιδιού, εκτός αν αναφέρεται στην περιγραφή της εκδρομής.
ΑΛΛΑΓΗ Η ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Ελάχιστη απαιτούμενη συμμετοχή για όλες τις οργανωμένες εκδρομές σε προορισμούς εκτός Ευρώπης είναι 16 άτομα, εκτός και αν άλλως αναφέρεται στην περιγραφή της συγκεκριμένης εκδρομής. Το γραφείο έχει το δικαίωμα να ακυρώνει οποιοδήποτε ταξίδι του αν η συμμετοχή κριθεί ανεπαρκής ή για άλλους λόγους που κατά την κρίση του δεν ευνοούν την πραγματοποίηση του. Το γραφείο υποχρεούται να ειδοποιήσει τους πελάτες για τη ματαίωση της εκδρομής μέχρι και 8 ημέρες πριν την έναρξη του ταξιδιού. Στην περίπτωση αυτή, οι υποχρεώσεις του γραφείου περιορίζονται στην επιστροφή χρημάτων τα οποία έχει εισπράξει. Εξάλλου, το γραφείο δεσμεύεται να τηρήσει το πρόγραμμα ως αυτό αναφέρεται στην περιγραφή εκάστου ταξιδιού. Το γραφείο επίσης έχει το δικαίωμα να επιφέρει αλλαγές στο πρόγραμμα κατά το μέτρο που κρίνει σκόπιμο προκειμένου να ξεπεραστούν προβλήματα ή απρόβλεπτες δυσκολίες. Εφόσον οι μεταβολές που επήλθαν στο περιγραφόμενο πρόγραμμα έχουν κοινοποιηθεί με οποιονδήποτε εύληπτο τρόπο στον πελάτη, το γραφείο δεν δεσμεύεται από την περιγραφή του προγράμματος της εκδρομής. Οι αλλαγές αυτές είναι δυνατόν να γίνουν πριν αρχίσει το ταξίδι και αν είναι τόσο σημαντικές ώστε να αλλοιώνεται ο χαρακτήρας του να ακυρώσουν την κράτηση τους και να πάρουν πίσω τα χρήματα που πλήρωσαν χωρίς καμία άλλη αξίωση. Αν όμως οι αλλαγές κριθούν απαραίτητες κατά την εξέλιξη του ταξιδιού, οι συμμετέχοντες είναι υποχρεωμένοι να τις δεχτούν.
ΤΙΜΕΣ
Όλες οι αναγραφόμενες τιμές στον τιμοκατάλογο υπολογίσθηκαν βάση τις συναλλαγματικές ισοτιμίες και τους ακτοπλοϊκούς / αεροπορικούς ναύλους που ίσχυαν την περίοδο έκδοσης του προγράμματος. Οι τιμές είναι δυνατόν να αυξηθούν απροειδοποίητα σε περίπτωση αλλαγής των ναύλων, ανατιμήσεως ξένων συναλλαγματικών μονάδων ή οποιασδήποτε ανατροπής των αρχικών κοστολογικών δεδομένων. Η αλλαγή της τιμής μπορεί να γίνει μέχρι και 20 ημέρες πριν από την έναρξη του ταξιδιού και δεν αποτελεί δικαιολογία για ακύρωση συμμετοχής. Οι οργανωμένες εκδρομές του γραφείου περιλαμβάνουν στο κόστος αυτών, τα απαιτούμενα έξοδα για θεώρηση διαβατηρίων (visa), φόρους αεροδρομίων, τέλη παραμονής, λιμενικά τέλη, εκτός αν άλλως αναφέρεται στην περιγραφή της συγκεκριμένης εκδρομής.
Για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία σχετικά με τους όρους συμμετοχής, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας ή μέσω email.
Ευχαριστούμε που επιλέξατε το Nordix!
Όλο το χρόνο
Φθινόπωρο 2024
Πάσχα 2024
Χειμώνας 2024-25
Πρωτοχρονιά-Φώτα 2024
Άνοιξη 2024
Καλοκαίρι 2024
© 2024 Designed – Developed by Wedoo. All rights reserved.